Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup reklamací zboží zakoupeného na e-shopu Ejdry.


2. Práva z vadného plnění

2.1 Kupující má právo uplatnit reklamaci vady, která se na zboží projeví v době 24 měsíců od převzetí.

2.2 Vada se nepovažuje za:

  • opotřebení vzniklé běžným užíváním,

  • závada způsobená nesprávným použitím, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením.


3. Uplatnění reklamace

3.1 Reklamaci je možné uplatnit elektronicky na adryl@icloud.com.

3.2 Reklamace musí obsahovat:

  • číslo objednávky,

  • popis vady,

  • fotodokumentaci vady.


4. Postup vyřízení reklamace

4.1 Prodávající potvrdí přijetí reklamace do 3 pracovních dnů.

4.2 Vyřízení reklamace proběhne nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.

4.3 V rámci reklamace má Kupující právo na:

  • odstranění vady,

  • výměnu zboží,

  • přiměřenou slevu,

  • odstoupení od smlouvy.

Výběr způsobu řešení reklamace je na Prodávajícím.


5. Náklady spojené s reklamací

5.1 V případě oprávněné reklamace nese veškeré náklady spojené s reklamací Prodávající.
5.2 V případě neoprávněné reklamace nese náklady Kupující.

Nákupní košík