Reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup reklamací zboží zakoupeného na e-shopu Ejdry.
2. Práva z vadného plnění
2.1 Kupující má právo uplatnit reklamaci vady, která se na zboží projeví v době 24 měsíců od převzetí.
2.2 Vada se nepovažuje za:
opotřebení vzniklé běžným užíváním,
závada způsobená nesprávným použitím, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením.
3. Uplatnění reklamace
3.1 Reklamaci je možné uplatnit elektronicky na adryl@icloud.com.
3.2 Reklamace musí obsahovat:
číslo objednávky,
popis vady,
fotodokumentaci vady.
4. Postup vyřízení reklamace
4.1 Prodávající potvrdí přijetí reklamace do 3 pracovních dnů.
4.2 Vyřízení reklamace proběhne nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
4.3 V rámci reklamace má Kupující právo na:
odstranění vady,
výměnu zboží,
přiměřenou slevu,
odstoupení od smlouvy.
Výběr způsobu řešení reklamace je na Prodávajícím.
5. Náklady spojené s reklamací
5.1 V případě oprávněné reklamace nese veškeré náklady spojené s reklamací Prodávající.
5.2 V případě neoprávněné reklamace nese náklady Kupující.